niedziela, 8 lipca 2012

Niall

Jesteś w związku z Niallem . Od roku jesteście parą a od trzech miesięcy mieszkacie razem . Świetnie wam się wiedzie . Niall jest wspaniałym chłopakiem .
Jednak od kilku dni Niall dziwnie się zachowuje , gdy ktos do niego dzwoni on wychodzi z pokoju a po rozmowie mało się odzywa . Ty już nie możesz tego wytrzymac . Masz wrażenie , że cię oszukuje . Pewnego dnia jecie śniadanie , w pewnym momencie znowu ktoś dzowni do Nialla . Chłopak idzie do łazienki a ty stoisz pod drzwiami i podłuchujesz . Słyszysz tylko ,, Tak już nie moge się doczekac . Muszę kończyc . Kocham Cię ''.
Nie mogłaś uwierzyc w to co usłyszłaś . Siadasz do stołu i udajesz , że o niczym nie wiesz .
T:Z kim rozmawiałeś ?
N:Nie ważne .
T:Dla mnie ważne .
N:Dowiesz się niedługo.
T:A czemu nie teraz ?
N:Bo muszę leciec do chłopaków .
T:Do chłopaków ? Myślisz , że jestem aż taka naiwna ? Odpowiedz mi szczerze . Masz kogoś ?
N:Co ? Jak mogłaś pomyślec , że cie zdradzam ?
T:No a te telefony , ciągle z kimś rozmawiasz , nie masz dla mnie czasu .!
N:Mam dośc ! Wychodzę !
Niall wyszedł , ty usiadłaś przy stole jednak już nic nie mogłaś zjeśc . Zrobiło ci się niedobrze . Pobiegłaś do łazienki.Żeby  nie siedziec w domu poszłaś do Danielle .
D:[t.i] Co ty tu robisz ?
T:Dan , doradź mi . Niall od kilku dno dziwnie się zachowuje .Podejrzewam , że mnie zdradza .W tym momencie do pokoju wszedł Liam .
L:Hej [t.i] .
T:Nie macie dzisiaj czasem próby albo coś ?
L:Nie . Mamy dziś wolne a dlaczego pytasz ?
T:Niall mi powiedział , że mieliście się spotkac .
L:Tak ale dopiero wieczorem .
T:Liam odpowiedz  mi szczerze czy Niall mnie zdradza ?
L:Faktycznie dziwnie się zachowuje ale uwierz mi nie zdradza Cię .
D:Posłuchaj go . Może tylko tak ci sie zdaje .Każdy ma gorszy okres w życiu . Widocznie Niall ma ciężkie chwile .
T:Jejciu .. Jak mi niedobrze . Gdzie łazienka ?
L:Tam .
D:[t.i]Często wymiotujesz ?
T:Od kilku dni .
D:A robiłaś test ciążowy ?
T:Nie .Nawet o tym nie pomyślałam .
D:Moim zdaniem powinnaś zrobic test .

Gdy wyszłaś od mieszkania Liama i Danielle udałaś się do apteki . Kupiłaś test i poszłaś do domu . Nialla nie było , poszłaś do łazienki i zrobiłas test . Po wyznaczonym czasie zobaczyłaś wynik był pozytywny ! Byłaś szczęsliwa . Miałaś nadzje , że jak Niall dowie się o ciąży to wszystko się ułoży . Nudziło ci się więc weszłaś na laptopa . Nagle na jednym z portali plotkarskich zobaczyłaś nagłowek : ,, Czy Niall Horan zdradza [t.i]?'' Weszłaś na stronkę i zobaczyłaś zdjęcia Nialla z jakąś kobietą !Miałaś dosc . Nie zwlekając poszłaś do pokoju i spakowałaś swoje rzeczy.
Poszłaś do pobilskiego hotelu i wynajęłaś pokój na kilka dni . Niall wydzwaniał do ciebie . Pisał esy , reszta chłopaków też dzwoniła . Ty nie obdierałaś .
Następnego dnia szukałaś jakiegoś mieszkania .Jedyną osobą , która wiedziała gdzie jesteś była Danielle . Nawet ona  nie mogła powiedziec Liamowi gdzie jestes . Udało ci siękupic mieszkanko . Raz dwa przeprowadziłas się tam . Danielle pomagała ci go urządzic . . Pomagała ci . MIesiące mijały , powli było widac , że jesteś w ciąży. Ubrania były na ciebie za małe. Udałyście się z Danielle na zakupy .
Pech chciał chłopaki byli w tym samym centrum handlowym . Niall od razu podbiegł do ciebie ale ty udałaś , że go nie widzisz .
T:Ja ide a ty zostan z chłopakami .
D:No dobrze .
T:Tylko pamiętaj o naszej tejemnicy nikomu ani słowa .
D:Możesz na mnie liczyc .
Danielle została z chłopakami a ty poszłaś na zakupy .
Kupiłaś masę ciuchów dla siebie i dla dziecka . Zakupy zajęły ci dwie godziny . Poszłaś po Danielle . Dan siedziała z Liamem . Reszty chłopaków nie było .
L:[t.i] Ja wiem wszystko to znaczy o tobie i o dziecku .
T:Miałaś nic nie mówic .
D:Nie miałam wyjscia  .
L:[T.I] Niall martwi się o ciebie . On cie nie zdradza .Nie powinnaś wchodzic na te głupie portale .One nie piszą prawdy .
D:Co kupiłaś ?
T:Trochę ubrań dla siebie i dla dziecka .
L:W którym miesiącu jesteś ?
T:W czwartym .
L:A czy ja razem z Dan moglibyśmy cię odzwiedzac ?
T:No jasne .
Liam i Danielle odwieźli cię do  mieszkania .
Następnego dnia siedziałaś przed telewizorem . Natknęłaś się na wywiad z One Direction .
Dz:No chłopaki a jak tam wasze życie miłosne .?
N:Tak szczerze  mówiąc przez tych głupich paparazzi straciłem dziewczynę ale cąły czas mam nadzieję , że ją odzyskam .
Dz:No właśnie Niall kim jest ta kobieta ?
N:To moja mama . Kilka miesięcy temu miała poważną operację i starałem się ją  wspierac . Jednak gdy [t.i] zobaczyła tez zdjecia pomyśłała , że ją zdradzam . Za bardzo ja kocham , żeby ją tak zranic .
Wyłączyłaś tv i zaczęłaś płakac .
Kolejne miesiące mijały , ty regularnie chodziłaś do lekarza . Dzisiaj byłaś na USG .Okazało się , że spodziewasz się córki .Gdy wychodziłaś z przychodni spotkałaś Louisa i Zayna .
Lou:Co ty tu robisz ?
T:Byłam na badaniach . A wy ?
Z:Byliśmy oddac krew do badań . A ty na jakich badaniach byłaś .
T:A to takie tylko kontrolne nic wielkiego .
L:Niall się o ciebie martwi . Daj mu szansę .
Z:Mam pomysł wpadnij do nas na koncert .
T:Nie wiem czy to dobry pomysł .
Z:Bardzo dobry ! Ale chwila moment ... czy ty przytyłaś ?
T:Trochę .
L:To co przyjdziesz na koncert ?
Z:Nie potrzebujesz biletów , przyjedz razem z Danielle i cię wpuszczą .
T:No dobra niech wam będzie .
Z:Do zobaczenia jutro .

Dzień koncertu . Ubrałaś się w to . I razem z Danielle i Eleonor pojechałyście na koncert .Niall zadedykował ci dwie piosenki ,,More Than This ''  i ,,Gotta By You'' . Wy byłyście za kulisami , kiedy koncert się skończył chłopaki podeszli do ciebie aby uściskac . Jedynie Niall stał w rogu pokoju . Gdy spojrzałaś na niego poczułaś kopnięcie twojej a właściwie waszej córeczki . Postanowiłaś podejśc do niego .
T:Niall .
N:[t.i].-przytulił cię mocno .
T:Przepraszam . Nie powinnam się była się tak zachowac . Przepraszam .
N:Ja też przepraszam mogłem ci powiedziec o operacji mojej mamy . Gdyby powiedział wszystko potoczyło by się inaczej . (pocałował cię )
N:Nawet nie wiesz jak się o ciebie martwiłem . Nowe ubrania ?Bardzo ładne . Ale jakoś inaczej wyglądasz . Przytyłaś ?
T:Tak . Ale nie bez powodu ... Niall ja jestem w ciąży .
N:Co ? Chłopaki słyszecliście ? Bede tata !
Z:No to możesz powiesz jej co kupiłeś .
N:No tak skoro będzie nas więcej (klęknął przed tobą )Chciałbym cię zapytac czy zostaniesz moją Pania Horan ?
T:Taak .Tak .

Miesiac później odbył się wasz słub , miałaś ubraną ta sukienkę .
A miesiac po ślubie urodziła się wasza córka Kate .


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz