niedziela, 26 sierpnia 2012

Harry cz 1

Jesteś w związku z Harrym . Zamieszkałaś z nim i wraz z resztą zespołu . Jest wam razem cudnie . Mimo iż mieszkasz z chłopakami Harry od dawna prosi Cię abyście się wyprowadzili .Macie dośc bo kilka razy chłopaki przyłapali was na uprawianiu seksu .
Kupiliście mały domek , niedaleko chłopaków no ale byliście w końcu sami .
Dzisiaj mija dwa lata odkąd jesteście razem . Na tę okazję kupiłaś sobie koronkową bieliznę , a Harry przygotował dla was romantyczną kolację .Ubrałaś się w letnią sukienkę a pod spodem miałaś nową bieliznę . Jedliście kolację a Harry cały czas pożerał Cię zwrokiem .
T:Na co sie tak patrzysz ?
H:No co ?Nie wolno mi ?
T:Wolno .
H:Mam dla Ciebie niespodziankę .
T:Ja też dla ciebie mam .
H:Panie mają pierwszeństwo .
Wstałaś od stołu  , Harry cały czas Cię obserwował .Włączyłaś muzykę i powoli zaczęłaś sciągac z siebie bluzkę . Gdy byłaś już w samej bieliźnie usiadłaś na kolana Harremu i zaczęłaś go całowac .
Harry wziął Cię na ręce i zaniósł do sypialni . Oparł Cię o ścianę a ty zarzuciłaś mu rece na szyję a nogi oplolątałas na jego biodrach .Harry zaczął Cię całowac po całym ciele a ty ściągałaś z niego ubranie . Potem jednym ruchem Styles pozbył się twojego stanika i zaczął całowac twoje piersi .Pote, ściągnął Ci majtki. Jednak ty postanowiłaś przejąc inicjatywę . Harry położył się na dywanie a ty zajęłaś się jego ''kolegą''.
Po małych kroczkach a potem zaczęła się dzika noc .
Po wszystkim leżeliście wtuleni w siebie .
H:O cholera .
T:Co ?
H:Całkiem zapomniałem .
Poszedł do kredensu (całkiem nagi) i wyciągnął z niego małe pudełeczko .
H:Otwórz .
W małym pudełeczku był bilecik a na nim napisana kwestia Harrego z WMYB.
H:A teraz zamknij oczy .
Poczułaś jak Harry coś jeszcze wyciąga z pudełka i coś wsadza na palec .
H:Ok możesz otworzyc.
Zobaczyłaś na swoim palcu piękny pierścionek .
H:Czy zostaniesz moją panią Styles ?
T:Taaak !!!
No a potem znowu to zrobiliście .




1 komentarz: