środa, 18 lipca 2012

Louis

Niedawno zerwałaś z chłopakiem .Okazało się , że on chodził z tobą tylko dlatego , żeby byc popularnym w szkole i pochwalic sie przed kolegami .
Jesteś w szkole .Niestety twój były chodzi do tej samej klasy .On i jego koledzy  nabijali sie  z  ciebie .
Miałaś tego dośc .Nie mogłaś się doczekac wakacji , aż bedziesz miała święty spokój od niego .
No ale do wakacji pozostał miesiąc .Dłuuugi miesiąc .Dzisiaj do waszej szkoły przyjechali jacyś chłopacy z Anglii aby uczyc was angielskiego .Właśnie zadzwonił dzwonek na lekcję angielskiego . Poszliście do klasy a za chwilę mieli przyjsc Anglicy .Ty ze swoimi koleżankami plotkowałyście gdy nagle jedna dziewczyna z klasy zaczęła piszczec .Ty odwróciłaś się i zobaczyłaś swój ulubiony zespół One Direction ! Zamurowało cię . Klasa została podzielona na grupy . Twoją grupę miał uczyc Louis .
Lu:Ładnie wyglądasz .
T:Dziękuję .
L:Widzę , że też lubisz paski .
Byłaś ubrana w to  .
Louis opowiadał o Anglii , o zespole . Okazało się , że chłopaki przyjechali do twojej szkoły na dwa tygodnie .Lekcja anglieskiego była ostanią lekcją .
Gdy wychodziłaś ze szkoły ktoś cię wołał :
L:[t.i]!!!!!!!!!.
T:A to ty ...
L:Mogę cię odprowadzic ?
T:Ok ale mieszkam spory kawałek od szkoły .
L:Nic nie szkodzi .Bedzie okazja by pogadac .
L:Masz kogoś ?
T:Nie .
L:A byłaś z kimś ?
T:Niestety .
L:Czemu niestety ?
T:Okazało się , że on chodził ze mną , żeby pokazac się przed kolegami .  Żałuję , że z nim byłam .
L:To podobnie jak ja . Też chodziłem z taką jedną gdy założyliśmy zespół a ona wykorzystała tylko moją sławę .
T:Rzeczywiście podobne mamy doświadczenia .
L:A słuchasz One Direction ?
T:Na początku nie ale moja młodsza siostra ma bzika na waszym punkcie i z czasem ja też zaczęłam was słuchac .Chociaż nie wariuję tak jak ona .
Louis odprowadził cię do domu . Wymieniliście się numerami . Następnego dnia ubrałaś się w w tą sukienkę .Od razu podszedł do ciebie Lou ubrany również w paski .
L:No no no . Zapamiętaj jedno paski są moje .
T:Nie bądź taki mądry one też należą do mnie .
L:No chodź już na lekcje .
Dni mijały a ty poznałaś One Direction i zakolegowałaś się z Lou .
Dzisiaj w szkole odbywa się bal z okazji konca roku .One Direction też na ni będą. Ubrałaś się w tą sukienkę .Chłopaki zagrali kilka piosenek : ,,One Thing '' ,  ,,Gotta By You'' , ,,More than this '' , Louis zadedykował ci ,,Moments '' .A do ,,What makes you beautiful '' poprosił cię do tańca . .Bal był udany .Cały czas tanczyłaś z Louisem . A na koniec pocałował cię .
Gdy nadeszły wakacje pojechałaś do niego i teraz każdą chwilę spędzacie razem .


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz