wtorek, 26 czerwca 2012

Zayn Cz1

Mieszkasz z chłopakami z One Direction ponieważ Harry to twój kuzyn . Tobie od jakiegoś czasu podoba sie Zayn ale on ma przecierz Pierrie .Więc postanowiłaś , że bedziesz trzymac sie z daleka .
Pewnego dnia Zayn przyszedł do ciebie do pokoju .Rozmawialiście w pewnym momencie Zayn cię pocałował a ty odzwajemniłaś ten pocałunek . Jednak na pocałunkach sie nie skończyło . Zayn zaczął ściągac z ciebie ubranie .Całował cie po szyji , po dekolcie , schodził coraz niżej . Potem ty ściągnęłaś jego ubranie . Zrobiliście to .
Dwa miesiące do waszego domu wpadła wśiekła dziewczyna Zayna. Kłócili sie . Ty siedziałaś w pokoju , brzdąkałaś na gitarze . Nagle do pokoju wbiegła Pierrie :
P:Spodziewałam sie tego ! To ty zaciągnęłaś go do łóżka ! Cholera ! Do pokoju wbiegł Zayn .
Z:Daj jej spokój ! Nie dociera do ciebie , że ja już cie nie kocham !
P:Ale ...
Z:Wynosc sie i więcej nie wracaj ! Wściekła dziewczyna wyszła .
T:Zayn ...
Z:[t.i] To wszystko przez ciebie !
T:Co ?
Z:To ty mnie do tego zmusiłaś !
T:Aaa czyli to wszystko moja wina ?W takim razie przypomne ci , że to Ty zaczołeś ! A ja tobie uległam . Jednak mimo ty wszystkich słów , które teraz powiedziałeś , powiem ci , że to był najlepszy dzień w moim życiu .
Z: To nie zmienia faktu ...
T:Aha czyli najlepiej sie teraz tego wyżec tak ?A wiec mam pytanie . Czy w takim razie to ja sama zrobiłam sobie dziecko ?
Przyszli chłopaki :
Harry :Co sie dzieje ?
Z:O czym ty mówisz ?
T:Jestem w ciąży idioto ! Po tych słowach wybiegłaś z domu  . 

CDN...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz