czwartek, 13 września 2012

Zayn :*

Mieszkasz w Anglii . Dzisiaj wraz ze swoimi znajomymi postanowiliście się wybrac do klubu trochę zaszalec .Gdy się zmęczyłaś tańcem postanowiłaś kupic sobie cos do picia . Przy barze siedziało pięciu chłopaków .Na początku nie zwracałaś na nich uwagi , lecz tak głośno gadali że, co chwilę patrzyłaś w ich stronę . Dopiero po pewnym czasie dotarło do ciebie , że to chłopaki z One Direction .Zamówiłaś zimną colę .Pijąc zauważyłaś , że Zayn Ci się przygląda . W pewnym momencie chłopak podszedł do ciebie . 
Z:Jak masz na imię ?
T:[t.i]
Z:A ja jestem Zayn .
T:Skąś kojarze . Z tego zespołu One Direction ?
Z:Tak .Słyszłaś o nas ?
T:Czy słyszałam ? Moja szescioletnia siostra ma bzika na waszym punkcie . 
Z:A jak Ci sie podobają nasze piosenki ?
t:Szczerze ... Są świetne . 
Gadaliście i gadaliście .Nie brakowało wam tematów do rozmowy . W pewnym momencie chłopak porosił Cię do tańca . Potem odwiózł Cię do domu . 
Kilka dni później w gazecie ukazało się zdjęcie z klubu jak tańczysz z Zaynem . Na portalach plotkarskich był nagłowek ,,Czy Zayn zdradził Perrie z dziewczyną z klubu ? '' Weszłaś na tt , napisała Perrie do ciebie że , masz zostawic Zayna w spokoju . Potem napisał Zayn , że fajna jesteś i masz sie nie przejmowac plotkami .
Dzisiaj masz występ podczas pewnego wywiadu .Nie miałaś pojęcia ,że to był wywiad z Zaynem . 
Prowadzący zapowiedział twój występ , weszłaś , zatańczyłaś .Gdy skończyłaś zobaczyłaś Zayna !Na początku zamurowało Cię na jego widok a w tv pojawiło się zdjęcie z klubu . Spanikowałaś i wybiegłaś ze studia .Zayn ruszył za tobą .Dogonił Cię w połowie drogi . 
Z:Czemu uciekasz ?-złapał cię mocno za rękę tak byś nie mogła uciec .
T:Bo... właściwie sama nie wiem .Gdy zobaczyłam to zdjęcie to przeraziłam się .
Z:Czego ?
T:Przecież ty masz dziewczynę . 
Z:Nie . Wtedy w klubie już nie byłem z Perrie . Chłopaki zabrali mnie tam abym poznał kogoś nowego . I właśnie to powiedziałem  w wywiadzie . Żałuj , że nie widziałaś swojej miny jak skończyłaś tańczyc . 
T:Ciebie to bawi ?
Z:Tak . Wtedy w klubie wiedziałaś kim jestem a mimo to nie piszczałaś tak jak inne fanki .Przy tobie byłem Zaynem a nie Zaynem z One Direction .
Sprawa się wyjaśniła .
Od tamtego czasu jesteś z Zaynem .



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz