niedziela, 30 grudnia 2012

Zayn

 Dzisiaj jest wigilia . Nie masz bladego pojęcia co dostaniesz od rodziców .
Nareszcie przyszedł czas rozdawania prezentów . Wręczyłaś rodzicom swój prezent a oni dali ci kopertę .
M : No otwórz .
Otworzyłaś kopertę a tam był bilet na koncert One Direction w Londynie . Zaczęłaś skakac z radości , wyściskałaś rodziców .
T:Dziękuje .To najlepszy prezent .
M: Jak widzisz koncert jest w Londynie . Nie możesz sama pojechac . Twoja starsza siostra pojedzie z tobą .
T:Ale ona ich nie lubi .
K:Mam Cię tylko przypilnowac i tyle .
T:No dobra .

Koncert ma się odbyc 12-tego kwietnia czyli w twoje urodziny !

Mijały miesiące a ty nie mogłaś się doczekac koncertu .
Wreszcie nadszedł czas pakowania i lotu do Anglii . W samolocie siedziałaś jak na igłach . Wraz z siostrą Kariną dotaryłyście do hotelu . Pojutrze ma się odbyc koncert .
Następnego dnia poszłyście zwiedzac Anglię bo twoja siostra była tu wcześniej a teraz nawet planuje przeprowadzic się do Londynu .

Wreszcie  nastąpił upragniony dzień .
Twoja siostra zawiozła Cię tam gdzie odbywał się koncert . Udało Ci się zając miejsce w drugim rzędzie .
Światła zgasły ... dziewczyny zaczęły piszec ... zaczęło się odliczanie . Wreszcie na scenę weszli chłopaki . Zaczął się koncert. Był to najlepszy dzień w twoim życiu .Na erkranie wyświetlił się twitter i konto One Direction , chłopaki czytali posty . Również ty w tym samym czasie weszłaś na tt i napisałaś '' To Najlepszy dzień mojego życia . To najlepszy prezent urodzinowy '' . Zayn przeczytał twojego posta i zapytał się czy jesteś na widowni , odpisałaś na tt , że tak . Zayn poprosił Cię abyś weszła na scenę . Na początku totalnie Cię zamurowało a Zayn powiedział do mikrofonu
Z: [t.i.] przyjdziesz na scenę czy ja mam pójśc po ciebie . - Nie wiedziałaś co masz robic - W takim razie idę po ciebie  ale zanim zejdę napisz mi po czym mogę Cię rozpoznac .
Napisałaś na tt '' Mam na sobie bluzkę z napisem POLAND ''
Zayn szedł ze sceny a zanim ochroniarze . Szybko Cię znalazł . Dziewczyny miały taki wzrok , jakby chciały Cię za to zabic . Zayn złapał Cię za rękę i zaprowadził na scenę . Chłopaki podeszli do ciebie , podali rękę a potem wszyscy i nawet widownia zaśpiewali ''Happy Birthday To You''
Zeszłaś ze sceny i wróciłaś na swoje miejsce . Zayn cały czas się na ciebie patrzył .
Koncert się skończył a ty czekałaś na siostrę aż po ciebie przyjedzie . Usłyszałaś , za sobą jakieś znajome głosy . To byli chłopaki .

Z:Czekasz na kogoś ?
T:Tak na moją siostrę .
Li :Na serio jesteś z Polski ?
T:Taak .
N:Fajny prezent urodzinowy dostałaś od rodziców .
T:To prawda .
H:Jak długo zostajesz w Anglii ?
T:Jutro mam lot powrotny do Polski .
Z:Szkoda . A przyjedziesz jeszcze kiedyś do Londynu .
T:Nie wiem . Moja siostra chce się tu pzreprowadzic ale nie wiadomo czy to wypali .
Z:Miejmy nadzieje , że tak .
W tym momencie przyjechała twoja siostra .
T:Dzięki chłopaki za udane urodziny .
Z:Mam nadzieje , że się jeszcze zobaczymy .
T:Ja też .

Wróciłaś do Polski . Znowu zaczęło się normalne życie . Dni mijały . Zayn i chłopaki od czasu do czasu pisali do ciebie na tt .
Pewnego dnia  , do twojej klasy wszedł ... Zayn . Wraz z chłopaki przyjechali do Polski aby zagrac kilka koncertów i aby się z tobą spotkac . Spędzałaś z nimi dużo czasu , bardzo się zaprzyjaźniliście .
W dnień wyjazdu Zayn powiedział :
Z: Tylko sobie nie myśl , że teraz będę tak do ciebie przyjeżdał .Teraz ty musisz przyjechac do mnie i poznac moją rodzinę .
T:Dlaczego ?
Z: Pamiętasz jak rok temu poznaliśmy się na koncercie ? Już wtedy zakochałem się w tobie . - pocałował Cię . - Kocham Cię [t.i] .
T:Ja ciebie też .



3 komentarze:

  1. (Otwarłaś koperte) dobre

    OdpowiedzUsuń
  2. coś niesamowitego, masz talent : ) zerknij do nas http://truly-madly-deeply-in-love-with-1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super . Polecam mój blog foreveryoungfordirectioner.blogspot

    OdpowiedzUsuń